torsdag 18 februari 2016

Trebent igen


Alltid är det något... Nu ikväll så ser vi att Felix inte vill stödja på vänster framben. Om det är den gamla skadan som slagits upp eller vad det kan vara . I somras var han ordentligt halt på samma ben .
Bara  avvakta och se, en katt är ju expert på hela sig själv . I alla fall vår Felix . Han har då hoppat upp på sin favorit plats , Jennys kontors stol i hennes rum . Lugn, ro , tillsyn och kramar får bli hans behandling nu till att börja med så får vi se hur det hela utvecklar sig.  
Något jag ångrar är att jag aldrig försäkrade Felix . Men man lär sig , blir det nån mer katt så vet jag nu vad som gäller. Men skulle nu Felix behöva till veterinären så skulle jag ju inte tveka , men visst är det så att jag avvaktar ett bra tag .Och skulle han bryta ett ben eller något annat och veterinären anser att det skulle gå och åtgärda så skulle det naturligtvis få kosta . Felix är ju en kär familje medlem och Jennys ögonsten som varit hos oss i över elva år nu . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar