måndag 22 februari 2016

Liva löper.

Ja då var det Liva tur , hon har nu löpt ett par dagar. Och det märks,  hon är liiite mer stillsam. Ikväll gick min "nya" runda som jag kallar Rövel svängen och när jag hade henne okopplad efter skoterleden så var hon bara 10 -15 meter från mig hela tiden , lite ovanligt. Men ganska skönt faktiskt.
Det var skönt med en långpromenad.  Igår blev det inte mycket vara ute. En snabb sväng till stan och en rast runda på kvällen med vovvarna. 
Har inte varit så pigg i helgen,  halsont , huvudvärk och trött. Men jag har klarat mig bra eller nästan helt från denna influensa som går nu. Konstigt nog , med tanke på både hur kollegor och de boende  hostat , snorat och varit riktigt sjuka.
Men jag har då försökt vila i helgen , inte Vara alltför mycket i farten. Blivit att se en del  skidor och lite annat.
Men tur jag varit ledig , men jag hade nog jobbat ändå , så länge man inte har feber så ..☺
Nu 😴.  Godnatt.  Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar