lördag 13 februari 2016

Snart helg

Ja bara en natt kvar . Skönt att vaka av en söndag , känns som man ändå får lite helg. Sovit riktigt bra idag , kanske inte så konstigt för igår blev det inte mycket sömn. Men  det har ändå gått riktigt bra att jobba . Det är då säkert att varken de gamla eller kollegorna märker då jag sovit lite. Pigg och arbetsam är jag då ändå. Precis som det ska vara! Men det verkar ju tydligen vara helt okej att powernappa så det kanske är nåt man skulle försöka lära sig...☺.
Nu hoppas jag bara att snöande ger  med sig imorgon då jag ska ut efter vägarna.  Är ju nämligen bjuden på  kalas i morgon . Min yngsta brorsdotter fyller nämligen 12 år. 💗. Så lyckat att det stämde in att jag vakade av då imorgon så jag kunde fara .

Och så önskar jag alla en fin alla hjärtansdag.  Såg en så underbart vacker bukett som jag bara var tvungen screena. Så fin!
Och något så sant och riktigt,  dessa rader om ens hund.
Nu dags för jobb, natt nummer tre.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar