torsdag 11 februari 2016

Råberget

Tog tjejerna med mig på utflykt upp Till Råberget idag. Bara passa på då det var riktigt fint ute . Hade med mig så jag kunde grilla mig en korv , men jag fick inte upp eld . Eller jag fick upp eld egentligen men det var bara skit ved , eller ved och ved . Där fanns bara brädstumpar! som inte alls ville brinna!  Ja ja tur jag hade choklad och smörgås med mig :).
Mysig tur var det med mina 💗💗💗. Men jag kunde konstatera att mitt flås inte är det bästa ! Andfådd och svettig var jag när jag kom upp till grillplatsen. Och då är det inte så mycket uppför eller speciellt långt , tycker jag. Men ganska moddigt var det, rullade bara under fötterna.  Så jag får skylla på det , en del iaf☺.
När jag kom hem såg jag slottsprinten och fikade gofika. Gäller att se till att fylla på så man inte magrar bort:) har ju en tio timmars natt på Norrgården  framför mig oxå så .
Men fått en del av batterierna laddade idag iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar