fredag 5 februari 2016

Skönt med ledigt.

En jäkla natt var det, somnade aldrig liksom ordentligt utan vaknade till och tittade på klockan varje timme. Steg upp sju och åt lite frukost ,gick sen och lade mig igen men det gick inte bättre att sova då.
Men har ändå varit hyfsat pigg idag . Jag ,mamma och hundarna gick en fin promenad till Kvavese.  Vi hade varm choklad och smörgås med oss som vi intog på stående fot.
När jag kom hem tog jag mig an bilen , tömde den på skräp och grejer sen dammsög jag den. Har även fått den ordentligt tvättad . Men jag behövde bara köra ner till OK så fick jag hjälp med det. Skönt då slipper jag ha träningsvärk efter att brottats med den där hemska högtryckstvätten! :)
Morgondagen ser jag fram emot, då ska jag besöka Jokkmokks marknaden. Hoppas marknaden är stor och välbesökt,  känner faktiskt för att se en massa folk:).  Och förhoppningsvis ett och annat bekant ansikte.
Godnatt.💗  kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar