tisdag 7 april 2009

Hundkurser

Jag har kommit med på ssrks spår och apporteringskurser som hålls i vår. Så roligt! Vi är några stycken som kursat tillsammans tidigare och haft jättekul ,så nu hoppas jag dom också är anmälda.
Frågan är hur jag ska få ihop allt........Spårkurs helger,apportering kvällar, Också detta jobb med så mycket helger o kvällar.Ja ja, allt brukar ordna sig , speciellt när det är något man brinner för....Och Liva är så lycklig när hon får vara i skogen (Det är klart, retriver som hon är)
Nu ska jag ut på prommis med det "svarta monstret"som hon får heta när jag pratar med vår katt Felix om henne.
Hej Så länge

1 kommentar:

  1. Hej!! Vi är anmälda till spårkursen men har inte fått något meddelande om att vi kommit med än iaf. Men vi lär väl träffas på träningskvällarna i Böle hos Gunilla till våren. Jag läser också att du är anmäld till skellefteås officiella så då ses vi nog med!:)Hoppas allt är fint med er!

    SvaraRadera