onsdag 15 april 2009

Kalix nästa

Idag när jag kom hem från jobbet ringde Helena och frågade om vi skulle följa med till stan och äta lunch.Såklart ville vi det,så det blev thaimat på thaigarden. Mycket gott och trevligt.
Kvällen gick i samma tecken.... Efter en promenad med hundarna blev det mys med nötter,chips o ett glas vin. Tack för en mysig onsdagkväll!!!
Idag har jag anmält mig till inoffen i kalix. Den här gången lär vi nog bli fler med flattar, men det är ju det man helst vill. Jag är ganska säker att jag inte går vidare bland tikarna, men jag får se det så att jag kommer mig snabbare iväg till IKEA .Nog för mig är hon ju den vackraste(såklart),men hon är ung och tar tid på sig att bli "färdig". Och som man säger - Ädla viner mognar långsamt....
Sov gott alla

2 kommentarer:

  1. Hejhej.. så fina bilder du tagit på goa Liva.
    Japp, så du ser de me som en snabbare väg till Ikea..hahahaha.. denna gången ska jag dock inte dit, annars har de ju blivit så.
    Men jag har ju en av mina valpar i Kalix, så jag hoppas de kommer å träffar oss på utställningen, så jag får kramas me Zeb litegrann.

    Jaadu, BIS för oss.. de är ett önsketänkande, är de fler schäfrar, så blir vi som vanligt sist.. å allt är ju på grund av att hon är liiiite långhårig. Denna gången är de ju en fågelhundsdomare, Susanne, hon är härifrån Piteå, OM de nu inte är en till me samma namn förstås. Men hon brukar döma ibland.
    Så jag kräver eller väntar mej inget från de.
    De skulle i såna fall vara för att hon är så vacker, för de är hon juh.

    Det är bara trist att de aldrig är schäferdomare, jag brukar alltid kolla upp domarna, så man vet vad man har å vänta.

    Men de ska bli skoj.. ser fram emot det..
    Ha en fin dag.. kram på er.. Helén.

    SvaraRadera
  2. Hej Veronica...
    Jaa visst är det tur att jag jobbar när ni får semester...
    Tack för en trevlig kväll igår!

    Kram / Helena

    SvaraRadera