fredag 24 april 2009

Inget Ikea

Idag hade jag en super arbetstur..kl. 7 till 10!! Bra va? Nä,det är så att jag hade remisstidhos tandläkaren iPiteå ....när det gäller sånt får vi åka på arbetstid och det är ju bra. Då jag skulle ha slutat kl.12 hann jag aldrig tillbaka så då blev det att gå på stan....hm....jag tror det blir att skippa ikea ....Fram till igår(då jag läste på ens blogg) trodde jag att utställningen var på lördag.....tyckt det var toppen då jag trodde att lönen skulle komma fredag,men så är det ju inte ,27:e är ju måndag.! Egentligen är det inte alls hela världen ...jag behöver absolut inget därifrån!!!
Sen hör det till att det var min dag igen på stan!! köpte tre toppar ,två sjalar(fått dille på sjalar) och smink!!..en mascara som man tvättar bort med varmt vatten....använder nu kanebos som är helt suverän.,det här är ett nytt märke där man skulle få extra långa fransar .....japanska fransar!!
Ett puderrouge köpte jag också.....flera år sedan jag köpte nåt sånt!!
Hem följde det också hem ett par flaskor vin ..så nu ska jag o Helena gå en promenad med hundarna sedan blir det nog ett glas med tilltugg......
Ha en bra fredagkväll alla..kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar