måndag 27 april 2009

Tik av hög kvalitet

Vi kom oss snabbt iväg till ikea (som väntat).Från ikea följer det alltid med en hel del....både det som man tänkt o en hel del annat...alltså mindre nödvändiga prylar..trevligt är det då där!
Några rader om utställningen. Som vanligt var Liva enda tiken...som vanligt gick hon mot sin kullbror Nisse och som vanligt blev vi bim...Den här gången blev jag faktiskt lite besviken, jag troddde nästan vi skulle gå vidare..dels för att jag tyckte Liva var finare för dagen (bl.a pälsen)..sedan gick hon som en dröm i ringen!!
Besvikelsen la sig fort ...speciellt när jag läste kritiken..Underbar kritik!! det jag tar med mig den här gången är: Fem. tik av hög kvalitet. Rör sig flott o ledigt. Välvisad!
Om Nisse måste jag bara säga..Han är en otroligt snygg och härlig hund!! Gunilla har sprungit hem flera ck med honom ...så ganska mallig är jag ju att han är en bror åt min lilla dam!!!
Något mer jag tar med mig från utställningen är alla snälla människor.Fick stöd o höra så fina ord om Liva...både av vänner och dom jag aldrig förr träffat..Tack, det värmer......
Ska nu lägga in lite bilder som jag tog igårkväll. Sedan är det dags för jobbet.
Ha en bra dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar