torsdag 16 april 2009

Ledig dag

Idag har jag varit ledig, jag har jobbarhelg framför mig. Jag har egentligen inget emot helg o kvällsjobb, är ganska skönt att ha ledigdag mitt i veckan. Det som är jobbigt är att barnens aktiviteter är just på helger o kvällar,tur är ju att man är två , fast problemet är att jag helst inte vill missa något. Det är så kul med matcher o tävlingar!!Jag måste bara säga att det brukar aldrig vara svårt att få semester och mina arbetskompisar ställer upp att byta skift med mig om det kör ihop sig. Dom är toppen!!!
Har haft besök av både svärmor och min mamma.Roligt.Ibland har vi alla så fullt upp att det går ett par veckor mellan gångerna man träffas, synd nog ,men så är livet.
Har även hunnit tvätta undan och medan jag gick långtur med Liva dammsög barnen o städade till i sina rum. (Ibland lyckas man!!(ler) )
Som vanligt en härlig promenad med Liva idag, men det är snart färdigt med att gå efter lederna. Än går man inte igenom men nog är det ordentligt löst. Hoppas på kalla nätter..
Nu ska jag lägga in ett par bilder ,sen kvällsprommis med gumman.
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar