söndag 12 april 2009

Nu har jag helg.Det har bara varit bra på jobbet, rent roligt!!Men så har jag ju också superbra arbetskompisar, vi är ett härligt gäng...
Nu några ord om utställningen. Som Bir med hp gick vi vidare till Big men där var det stopp!!
Kritiken var ganska likt den vi brukar få. Nätt, feminin tik vackert huvud med fint uttryck,bra vinklad, något sluttande kors m.m . Jag har nån gång fått att hon rör sig vackert o med stil och elegans men det lyckades jag inte få hon till den här gången, men domaren sa det var svårt på underlaget som var, att hunden lätt kunde bli lite försiktig. Kritken var också att Liva var välpresenterad. Jättekul ,så det tar jag med mig till nästa gång!!!
Det var en jättetrevlig dag. Lite långdragen, men vad gör det när man är med sina vänner och andra trevliga människor. Och jag gläds så med Mira och Helena för den underbara kritik dom fick och framförallt att dom hade så kul i ringen tillsammans.
Systrarna Sofia och Linnea kom och tittade med snyggisen Milton. En "kennelbror" till Liva. Sofia tog massa kort på mig o Liva i ringen. Tack..
Bilder kommer snart.
Hej så länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar