torsdag 9 april 2009

Köpstopp

Dagen har gått till att städa i mina skåp och lådor. Jag har försökt få ordning och reda på ljus och liknande saker o det var en hel del jobb! Mani som jag har på att köpa ljus av allasorter.Flyt, smält,block o vanliga värmeljus i olika färger .Till detta då olika ljusfat o ljuskoppar
Men nu har jag fått ordning, har även varit till kupan med några kassar med saker som jag "städat" bort.Det är så härlig när man fått sånt här gjort, jag kan känna mig lika stressad av att ha kaos i skåpen som "synligt". Och nu är det färdighandlat . (Ett tag i allafall....)
Nu ska jag ägna mig åt Liva en stund,tror jag ska ta på henne utställningskopplet och låtsas träna litegrann. Det kan behövas ..
Jag kommer att lägga ut mer bilder snart, ni måste få se vår snygga Felix..
Glad påsk på er alla

3 kommentarer:

  1. Hej vad kul att du oxå har en blogg !! Tyvärr ska vi inte vara med i morgon då jag jobbar som vanligt. :0( Håller tummarna att de går bra för dig och Liva. Kram !!

    SvaraRadera
  2. Hejhej.. nu har jag testat å skriva några gånger hos dej, men jag vet inte vad som hänt.. för den registrerar inte.. tror det är en annan kommentars-variant än den jag har.. den kan vara lite lurig ibland, har man märkt då man är in hos endel som har den.
    Nu får jag testa igen..

    Guu, så duktig du varit å städat skåp.. de skulle man göra lite oftare bara, menmen, ljus å ljushållare är ju så roligt me, finns ju hur mycket ljus som helst som man skulle vilja ha.
    jepp.. jag ska vara där hela dagen i morrn.. spänannde, ångrar lite att jag inte ställer själv.. Lowiz åtminstone, menmen, inte lätt å bli efterklok heller..hmm. Men jag får ju tid å ta kort på er alla andra istället, har flera bekanta som ska ställa,så man får springa mellan...hiihi.
    Spännande å få träffa Liva.. hon verkar vara en fin tjej.. hoppas de går bra för er.. enda flaten.. Bäst å kojsa.. om man ska upp 6.. kram på er.. Helén å flocken.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att korten blev bra, vi ska komma ihåg inställningen du visade! Ni var ju jätteduktiga i ringen, och hur gick det i BIG-finalen? Ja nu är vi anmälda till Kalix den 26, så då syns vi där!:) Kram Sofia, Linnea & Milton

    SvaraRadera