torsdag 23 april 2009

Pm

Pm:et till skellefteå har kommit idag, vi är fem stycken i Livas klass...känns mindre nervöst när vi inte är så många ..blir väl lite mindre"rörigt" i ringen och kanske lättare för mig att få min lilla dam att visa upp sin allra finaste sida...Mardrömmen vore om hon skulle sätta igång med sina omtalade "känguruhopp"!!!Många skrattar och tycker hon är så söt när hon gör dom........det kan väl jag också tycka men inte i utställningsringen!!!
Håret blev riktigt bra...Jag var kanske lite omständig..hon fick klippa lite mer här o där...men jag blev också väldigt nöjd till slut.Jag hade en ny frissa...jättegullig och hon tog sig verkligen tid med håret.
Ikväll har Johan haft träningsmatch mot tjejerna.Alla var så duktiga...Johan ser ut att tycka att det är kul med fotboll nu.......han har i bland sagt han ska sluta vilket jag tycker skulle vara så synd. Han är så duktig men framförallt är det ju så viktigt att röra på sig....komma ifrån allt vad dator och tv spel heter !!
Nu blir det prommis med Liva sedan ska hon badas..
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar