tisdag 21 april 2009

Spikmatta

Numera ser jag väldigt lite på tv, förutom tisdagkvällar då det är House och Brothers and sisters,två bra serier jag helst inte missar. Hugh Laurie är ju helt suverän och även skådisarna i Brothers med Sally Field i spetsen! Vintertid ,ja då kan jag se väldigt mycket tv, för då är det ju skidor.Skidskytte, längdåkning och alpint, jag ser allt jag bara hinner och kan!!
Legat en stund på spikmattan ikväll, jag ångrar inte det köpet. Det känns så bra i kroppen när man använder den,man känner riktigt hur cirkulationen kommer igång och man blir härligt avslappnad. Har läst att många kan uppleva den på olika sätt och vissa tycker inte alls om den.
Imorgon börjar jag kl. åtta, skönt med lite sovmorgon. Tänk att den timmen gör så mycket.
sov gott alla

1 kommentar:

  1. God morgon !! Självklart kan jag försöka fota er lite, men du har ju en svart hund vilket är blande det svåraste att fota !! Tror du att du kan tänka dig att blondera henne. ;0) Ha en bra dag !! Kram.

    SvaraRadera