onsdag 22 april 2009

Trött

Idag har det varit fullt upp på jobbet, inte en lugn stund! Sedan har vi haft lite oklarheter kring en del arbetsturer som vi försökt reda ut och sånt tar både tid och energi! Men tur är att inte alla dagar är som den här.
Svärmor och svärfar tittade förbi ikväll.De har varit smakråd kring ett litet projekt vi har på gång och det är svärfar som också ska hjälpa oss med det, han är så snäll min svärfar!
När Lars sett efterlyst så gick vi en rask promenad med Liva . Jag skulle kunna gå ut en sväng till....Det är så härligt med vår!!! Men nu måste jag försöka komma mig i säng, det har blivit sena kvällar sista tiden och jag känner mig faktiskt riktigt slut. Fast jag har mig själv att skylla, men det är svårt när man är kvälls/natt människa! (Egentligen små problem(ler).....)
Imorgon har jag tänkt börja fixa lite inför utställningen. Undra när pm:et kommer??
God natt

1 kommentar:

  1. Heij Veronica.. tur de finns dom som kan hjälpa så snällt me ens projekt.. Tror våra projekt verkat sina.. nu är de väl bara Camaron för Krille..kan jag tro. Den där sol-altanen som vi skulle göra förra året..hmm, jaadu, den lär väl få vänta. Hade hoppats få börja me den i vår.. men vi får väl se. Lycka till me erat projekt iaf.

    Visst är kvällarna härliga nu, promenaderna blir allt längre å längre. Å hundarna njuter ju för fullt.
    Jag badade Lowiz å fixade lite i pälsen igår, nu är hon mindre fluffig men himla blank å fin i pälsen.. å guu, vad gla hon blev efter badet..tokfian.
    Nu är de bara kvar å bada de andra 2 huliganerna.. skönt då de är gjort. Sen får man vänta nån vecka innan man kan sätta på fästingmedlet.. så de hinner bilda sig fett i pälsen igen..de ska ju inte vara nybadade då man sätter på det.

    Lycka till me friseringen av Liva.. vi har ju lite päls å tampas me, både du, jag å Helena.. fast hos mej är de ju 1 kasse underull/ hund, de är INTE trevligt..hehehe.
    Då syns vi till helgen.. kram på dej å Liva. Helén.

    SvaraRadera