lördag 25 april 2009

Kvällen före

Liva håller koll på Felix
Som lagt sig bakom glasbordet ..lite avskärmad från det "svarta monstret"!!!


Jag och Lars skulle på en kort cykeltur med Liva..slutade att vi hamnade hos en arbetskamrat i deras inglasning.Lars o Liva cyklade hem vid kl.22 men i vanlig ordning hade jag svårt att dra mig hemåt så jag är nyss hemkommen...inte så lysande när jag ska vara i Kalix kl.nio imorgonbitti!! Vi hade då trevligt ..både Ritas svärmor och tonårsdotter var där ..vi hade en hel del att surra om!!!



Jag har då allt under kontroll inför morgondagen och som sagt så har jag inga större förhoppningar att jag går vidare så jag åker nog till ikea. (Det blev så i alla fall)



Medan jag o Lars satt och pratade vid köksbordet i kväll så tog jag lite kort som jag lägger ut nu.



Sov gott alla.

1 kommentar:

  1. Hej vet att du är besviken över hur de gick idag. Men glöm inte att Liva skötte sig super, hon sprang verkligen skit fint och ställde upp med baken riktigt fint !! Till helgen får du ju ställas mot samma kön och då är det ju på "riktigt" !! Ska kolla om det blev några bra bilder, ljuset är ju gode så kasst inne i en ishall. Oj vad långt det blev, ajaj. Sköt om er, kul att träffas idag !! Kramar från Jenny, Diesel och Eskil.

    SvaraRadera