torsdag 2 februari 2012

Ännu en gång! :)

Jag fick riktigt tvinga mig på förmiddagen för att att göra mig iordning och komma mig mig iväg på yogan, jag ville så gärna vara inne i värmen och se skidor iställetpå tv. Efter mycket pust så kom jag mig i kläder ialla fall , men vet ni det blev att vara hemma ..Bilen startade inte ,stendöd! Tror ni inte jag glömde att stänga bakdörren igår kväll så bilen var så tom på batteri det bara går.Inte första gången det händer, och inte andra eller tredje gången heller :):)Tycker jag ändå kollar noga nu så jag verkligen stänger dörrarna efter mig, men tydligen inte då igårkväll. Vi fick då igång bilen med hjälp av Hondan, men då var jag i senaste laget så det blev ingen yoga. Istället åkte jag och köpte gofika och choklad. Tyckte Lars var värd nåt extra gott till skidorna när jag var nu var lite besvärlig :).
Det är yoga ikväll med så jag tänkte komma mig iväg, om nu bilen startar.. Men det gör den nog.
Har varit frusen hela dagen, haft ett par lager kläder på mig. Och tänt massor med ljus i hela huset har jag gjort, men nu börjar det vara varmt här så en kofta har åkt av.

Nu middagsdags

Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar