måndag 6 februari 2012

Bra start på veckan

Hur sportintresserad jag än är så tycker jag det varit toppen med måndag och idrottsfritt!. Kände mig riktigt less TV soffan igår! Nä, idag har det varit en riktigt bra dag, en dag som jag gillar...
Trots kylan(var ju bara -24 idag:):)) så tog jag hundarna med mig ut på en ordentlig promenad, vi blev borta över en timme. Jag klädde mig så bra så jag frös inte alls och hundarna trivdes. Att lapphundarna klarar kylan så bra är inte konstigt men däremot att Liva gör det ..men det är inga problem, igår fick hon också följa med på promenad det var ännu kallare då och det gick bra det med. Hon rullar sig i snön och snöbadar sig precis som hon alltid brukar göra.. Jag tycker hon ska frysa, för så mycket päls har hon ju inte och magen är ganska så bar..Men å andra sidan tycker jag hon ska klara värmen bättre än hon gör..

Har varit duktig och bakat idag, bullar ,morotskaka och dumlekakor. Det är kul att baka, ska verkligen försöka göra det mer ofta. Men i normala fall så tycks jag inte ha tid och nu när tiden finns tid så är det värken.. men idag så blev det lite hembakat i frysen :)
Vi är nyss hemkommen från Älvsbyn där vi hälsat på våra goda vänner fam.Hortlunds. Men hur trevligt det än är att träffas så hade vi nog inte satt iväg dit ikväll om det inte var för att Jenny hade en viktig träning som hon gärna ville vara med på. -32 i Älvsbyn !


Nu nervarvning framför Tvn och se det jag spelat in.

Private Practice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar