söndag 5 februari 2012

Denna beslutsångest!

Idag är sista anmälningsdagen för SSRK utställningen i mars och jag har fortafarande inte bestämt mig hur jag ska göra. Eller i fredags då hade jag bestämt för att inte ställa Liva, då hade jag typ tusen anlledningar varför jag skulle skita i den utställningen. Bl.a kände jag bara att varför???Ingen större idé ...Ibland brukar jag se det så att jag själv får träning som handler, för varje gång så lär jag mig ju alltid nåt och blir mer och mer trygg och säker på det jag gör. Men som det är nu är det väldigt osäkert om jag kan visa henne själv(man måste ju springa i flat ringen:)) och då känner jag ännu mer att jag kan stå över. Och då ekonomin inte är som den brukar..så känner jag att om jag inte visar henne själv så får det vara , pengarna kan läggas på annat..vilket det redan är gjort ..:):).
Men nu idag velar jag hit och dit igen...är rädd jag ångrar mig om jag inte anmäler henne.Men än har jag några timmar att fundera innan ett beslut måste tas..

Nu herrarnas skidskytte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar