torsdag 9 februari 2012

Är huvudet dumt får...

Veckorna bara rusar iväg, det trots att jag långa stunder tycker det är så förbaskat långsamt .....
Och mycket värk har jag haft sista tiden, iveckan har det känts som jag är tillbaka på ruta ett..Men det vet jag nog förklaringen på... Jag är ju en sådan som inte vill äta värktabletter,bara i nödfall. Sista tre veckorna har jag minskat på de starka värktabletterna och i söndags fick jag bara för mig att nu var det bara dags att skippa dom helt, fick känslan att vara förgiftad :)(knäppt,jag vet!) och bara i nödfall ta alvedon. Som sagt veckan har inte varit rolig, har inte heller gått att träna någonting. Men nu i natt när jag vaknade (igen) vid tre och det kändes som om det "lektes vekstad" från skinkan och ända ner i tån fick jag nog. Tog citodon, vandrade en stund och lade mig på soffan med två gossiga vovvar. Efter en stund så gav den mesta smärtan med sig och jag fick sova en stund. Har nu insett att jag behöver äta dessa tabletter ett tag till.. Som jag så många gånger har hört mig säga på jobbet, har de boende ont så måste dom få smärtlindring, inte ska man behöva ha ont när det finns hjälp att få.. Tydligen gäller den åsikten inte mig själv..fram till nu..

En bättre dag blev det idag ..jag tog bussen in till stan på yogan. Det var en annan kvinna som höll i lexionen , hon var duktig hon med..men jag saknade Kristina :)
Jag hann strosa lite i affärer och handla ..Te, nagelack, mascara,läppglans och en mjukt stickad rosa tröja från "Gina". Kul att shoppa:):) Det var bra att jag inte hade alltför mycket tid och sen att gå i affärer i täckbyxór och kuoma vinter stövlar är ingen hit :)


Nu ska vi se Revenge. Efterlängtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar