tisdag 15 januari 2013

Gårdagen och dagen

Igår var jag bara på ranten :) Förmiddagen var jag hos en go vän ,surrade och fika. När jag var där ringde en annan go vän  som ville jag skulle komma och hälsa på. Så hela eftermiddagen var jag i Älvsbyn. När jag ändå var i Älvsbyn så gick jag och dottern och åt middag  tillsammans på restaurang. Det var fint att träffa henne så där mitt i veckan.
Och mycket trevligt att få umgås en stund med sina vänner.

Idag åkte jag in till stan en sväng för att köpa nya gardiner. Det blev en snabb sväng. Drygt på en timme så var jag hemma igen, med två par gardiner och dessutom två fösterlampor. Ibland så man effektiv (och inte heller så omständig ):)
Eftermiddagen har jag och Liva varit i Sjulsmark. Först en promenad upp mot Jaktberget tillsammans med kära svägerskan och sedan hem till mamma.

Middagen är nu avklarad ..få se om jag börjar med gardinerna eller om det får vänta till morgondagen. Kände mig mer sugen på en sparktur med lilla Kanaya. Och då skulle hon bli glad :)

Ha det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar