torsdag 24 januari 2013

Rätt val.

Jag blev så glad idag när jag vaknade och tittade på klockan...hade lyckats sova till kvart över två :). Så bra, då behöver jag inte tänka på vila ikväll inför ytterliggare en natts jobb. Det gick bara fint att jobba natten som var, inte så långa "dö stunder" men så där lämpligt mycket att göra utan att det blev jätte stressigt och att man behövde känna sig otillräcklig. . Natten gick fort.

Var riktigt sugen att fara och träna i vårdcentralens träningshall, när jag steg upp. Men då skulle jag inte hinna ut med hundarna innan det blev mörkt, så det blev så att jag prioriterade hundarna, inte ovanligt det :). Vi gick skoterleden upp till Harrträsk ,vände och samma väg tillbaka.  Drygt en timmes promenad, så motion fick jag  idag ändå och dessutom härlig frisk luft. Och hundarna ligger här belåtna bredvid mig, så jag prioriterade rätt :)

Ha en fortsatt fin kväll.
Kram.
Nu ser jag bara fram emot vinterns första tur upp till knöppelberget.
Ledig i helgen så få se om jag packar ryggsäcken och tar med vovvarna på en lång tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar