torsdag 31 januari 2013

Sorgsen dag

På förmiddagen så var jag hos frissan och gjorde slingor, så nu är jag lite ljusare igen som jag brukar vara och som jag trivs bäst i. Då jag har tänkt låta håret växa ut igen så ska jag vänta ett tag till med att klippa det, och då ska jag bara klippa lite lite. :) 

Annars  har det varit en ledsam dag..Min underbart fina vän har haft en jobbig dag..Gråtit med henne idag... Tänkt och tänker så mycket på henne och även på samtalet jag hade tillsammans med min frissa...
Och än en gång blir jag påmind  ...det viktigaste och det som betyder mest är ju ändå att man får vara frisk , att ens nära och kära får vara frisk.

Ikväll har jag varit iväg och simmat, kände det skulle vara skönt med lite egentid...Och det var det.
Simmade i nästan en timme, drygt 1000 meter.  Känner mig avslappnad nu, kroppen mår då gott.
Ska nu snart lägga mig.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar