måndag 21 januari 2013

Ny vecka

Efter fyra nätters jobb så är jag nu ledig ett par dagar. Trots att jag inte sovit alltför bra så har det gått bara bra att jobba, känt mig riktigt pigg . Och det är tur, vi har det vi gör om nätterna :).
Inatt har jag sovit riktigt gott...Såg en så gullig romantisk film igår kväll (kanske därför :))  Gick och lade mig efter den ,halv tolv, och har sovit till klockan nio. Så nu är jag utvilad.!

Ska snart bege mig till Älvsbyn, har tid hos en akupressur. Få se om han kan hitta nåt som kan ligga bakom mina problem med ländryggen , svanken . De här problemen har jag haft av och till även innan jag fick diskbråcket, så det har inte med det att göra.  Dottern går hos denna akupressur och han har verkligen varit till stor hjälp för henne.  Tänkte jag skulle ge han en chans jag med . Tror oxå jag kan komma att få fina tips hur jag ska fortsätta träna på bästa sätt  för att stärka ryggen. Ska man orka och hålla jobba i 30 år till inom mitt yrke så är det nog ett måste att träna och försöka hålla sig i form !
Vill inte vara utsliten den dag jag blir pensionär, om man  lever så man får pensio. .
Önskar alla en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar