onsdag 16 januari 2013

Upphängda och klart.

Idag så har jag i timmar hållit på med mina nya gardiner. Men nu är dom upplagd, välstrukna och hänger så fint i där i köket och i allrummet. Sånt där pyssel med gardiner och liknande saker är inte alls min favorit sysselsättning,varken intresserad eller speciellt kunnig på det, men jag gillar att ha fint, få lite nytt så då måste det göras :) . Med tanke på allt det så blev det riktigt bra , ja, idag har jag varit riktigt duktig tycker jag , brukar säga det till mig själv ibland ,  ingen annan som gör det :)

Ingen promenad blev det för oss idag, tiden räckte helt enkelt inte till. Då jag nu ska ut och jobba inatt så lade jag mig och vila en stund innan middagen. Sen middagslagning och en sväng upp på ica efter det.
Nu en dusch. Sen är det bara att börja ge sig av till jobbet.
Har ju varit ledig några dagar så det känns bara fint, så kul att träffa jobbar kompisarna oxå, och gamlen med såklart.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar