söndag 13 januari 2013

Kanaya

Lillhjärtat har fått lite egentid med sin matte ikväll då hon fick följa med och hälsa på min goa vän Ulrika med familj. Då lilla Molly kände hur snäll Kanaya är så var hon inte det minsta rädd , ska säga att Kanaya blivit välkramad i kväll :) Och en hel del kattmat fick hon oxå av barnen :).

Annars idag så blev det repris på gårdagen, samma promenad runda ,mellan elva och ett , i sol :)och sen sett en hel del skidor på tv.
Blev tacos till middag som Jenny fixade, i fredags gjorde hon pizza så jag har haft det lyxigt i helgen. Bara sätta sig vid dukat bord två gånger.

Men nu ska jag lägga mig. Först lite hjärngympa, innan jag släcker,korsord.
God natt
kram

2 kommentarer:

  1. Sååå fina men hur ser du skillnad på dom :)

    SvaraRadera
  2. Ellinor var de som skrev inlägget om att dom är fina å hur du ser skillnad ppå dom :)

    SvaraRadera