söndag 27 januari 2013

Kanaya löper

Ja, så idag ser jag att även Kanaya har börjat löpa. Så nu löper alla tre samtidigt, första gången det.

Idag valde jag att ta en promenad istället för att vara inne och se tv( alpint :)). Mamma ville följa med så jag tog Liva och Kanaya med mig till Sjulsmark , idag gick vi efter skoterleden upp mot jaktberget . En fin promenad i det vackra vintervädret. Ingen sol idag , men så vackert ute ändå.

Det blev tacos till middag och sen har bara kvällen sprungit iväg. Ser en film just nu ,Taken, men ni vet TV 4 , avbrott för nyheter på 15 minuter! Den här filmen har jag sett ett par gånger, riktigt bra är den . Ser fram emot att se Taken 2, men den har inte kommit ut än på dvd. Så jag får vänta ett tag till.

Nu börjar filmen om, ser  bara en stund till. Lägger mig nog under täcket istället och läser.
Önskar er en fin vecka.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar