tisdag 8 januari 2013

Julen är över

Idag har så julen åkt ut, det mesta i alla fall. Jag har gardinerna kvar, men det blir någon annan dag. Har tänkt köpa mig nya gardiner till köket, när jag nu kommer mig till stan.
Nu har jag tre nätters jobb framför mig och då brukar det inte bli så mycket annat än just jobba ,sova och ta det lugnt.  Får inte så mycket annat gjort, men nu går vi mot ljusare tider så nu blir det säkert mycket bättre.. :)Tycker det varit slitsamt ett bra tag nu, men nu kommer det alldeles säkert vända :)

Hundarna har inte fått sig någon promenad i dag, men de har varit ute på gården i timmar, busat och mått väl så jag har inte alltför dåligt samvete. Själv har jag vilat ett par timmar men nu ska jag se lite tv och  få i mig lite mat innan det är dags att bege sig till jobbet.
Ha det bra .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar