söndag 6 november 2011

Det kommer fler..

Det blev ingen utställning för mig och Kanaya igår.Gick inte bara för min rygg!! Varken att köra bil till Kalix eller att springa runt i ringen. Mycket tråkigt, dels så har Kanaya nu börjat fälla så jag vet inte hur hon är i päls nästa inoffare som är i slutet av november ,sen så tycker jag utställningarna som Kalix lokala kennel klubb anordnar är mycket trevliga, tycker oxå om lokalen.
Men,men det är inte hela världen ,det kommer fler utställningar.
Lördags eftermiddagen blev ändå riktigt trevlig, bror med familj kom och hälsade på. Mycket kul ,det var ett tag sedan vi träffades.

Och sen så gjorde jag palt! Som jag har längtat efter palt och nu blev det att göra det, och den blev så god. Finns kvar till idag oxå:)

Nu en kaffetår sen till skogen och släppa hundarna en stund. Tur att man kan släppa dom en sån här gång, jag kan gå min snigelfart men hundarna får sin motion ändå.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar