söndag 20 november 2011

Det snöar!

Vilken fin dag vi hade i går i spårskogen, men idag har jag fått sona för det. Blev nog så mycket gå ,plus bilkörningen, för min rygg så det har varit mindre kul idag .. Hoppas morgondagen blir bättre...

Kanaya var jätteduktig igår igen, gjorde sitt jobb utmärkt fick jag höra. Hon klarade vinklarna galant ,spårar i bra takt med stor noggrannhet. I veckan har jag tänkt komma mig ut och lägga spår åt både Maya & Kanaya. Om nu inte snön kommer, vilket jag hoppas!
Idag tycker jag att jag mest vandrat, både inne och ute. Stundvis har jag legat och sett skidor, har varit staffetter idag och som väntat blev det Norges dag. Vilka fantastiska skidåkare dom har! Bara gratulera . Våra skid tjejer och killar är ju kanonduktiga dom med såklart !

Tittar just ut och ser att det snöar!! Hoppas det håller i sig , har tänkt börja få fram lite advent i morgon, åtminstone byta gardiner , så mysigt om backen är vit då!
Trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Ja jag hoppas också att pencillinet snart börjar göra nytta...börjar misströsta snart...men jag tror jag ska ringa imorgon och höra om doktorn kan skriva ut pulmicort åt mig, han sa att han skulle kunna göra det om hostan fortsatte...

    Jag hoppas också att snön får stanna men tyvärr så verkar det vara plusgrader nu..typiskt!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Oh skulle också vilja få snö istället för rusket, vill ha en vargavinter i år igen!

    Jag trodde jag skulle vara mer för annat än lydnad, men Kastors glädje i det smittar av sig något otroligt :)
    Önskar en fin advent till er också!

    /Ronja o Kastor

    SvaraRadera