måndag 14 november 2011

Måndag



Idag har det varit en dag utan "hunderi". Inga aktiviteter,promenader eller skogstur.Sådan dag hör inte till vanligheten.
Men jag har dammsugit efter dom ! Kanaya fäller!!!

Gick en liten sväng på stan när vi ändå skulle in på kvantum och hämta matkassen.Ett nagellack från Kicks var det enda som fick följa hem idag. Fått lite dille på nagellack sen jag slutade bita på naglarna, känner mig så fin.. Har aldrig använt lack förr, men jag har ju oxå bitit på naglarna hela mitt liv. Ful,ful ovana!

Måndagar har blivit min tv kväll. Suttit pall framför tvn från 18 till 22. Glamour,Macahan,Private practice och Den som dräper.Blandad kompott kan man lugnt säga :). Konstaterade än en gång att soffan gärna fått vara större...har som oftast nu tre vovvar med mig i den. Lite trångt är det , men oj så mysigt.

Lägger in två bilder från lördagens spår kurs. Jag ,Kanaya och Sara med Filippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar