onsdag 16 november 2011

Plus grader

Plussgrader då idag igen, blöta och smutsiga hundar , bara gilla läget.
Började dagen med en lugn prommenad med Maya tillsammans med cavaljerflickorna. Fin prommenad för både kroppen och knoppen.
Haft ryggläge sen för att vila ryggen innan det är dags för nästa prommenad till skogs. Det har fortfarande inte börjat bli bättre i ryggen, men jag har nu börjat förstå och acceptera att det kommer ta tid. Har även accepterat att min läkare igår sjukskrev mig ytterliggare tre veckor.
Var igår och hämtade ut mer av den värktabletten som jag i lördags sa jag aldrig mer skulle ta! Men framåt eftermiddagen,kvällen har jag inget val. Och tar jag bara en så går det ganska bra, jag mår inte fullt så illa då och lite av den värsta värken tar den nog bort.
Tur jag har hundarna och tur att det är bra att gå och försöka vara igång.
Har fått inbjudan att vara med på spårträff igen på lördag sen så är det inoff. utställning nästa helg. Jag tror jag ska försöka komma mig iväg på båda. Känner nu att jag måste få ha nåt att se framemot.

Snart är det advent! Och det ser jag framemot:):). Tycker det är så mysig tid och jag tycker så om att adventspynta , byta gardiner. Det blir så varmt och fint.
Saffransbak ska det bli snart oxå.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar