torsdag 17 november 2011

Ny frisyr och lite annat

Varit hos frissan idag och klippt mig, ordentligt! Så här kort hår har jag inte haft på femton år.Håret mitt har farit så illa sista tiden, det har blivit så tunt och livlöst så jag hade inget val. Jag trivs ju bäst i långt hår men jag är ändå ganska nöjd med min nya frisyr och sen mamma i eftermiddag hjälpte mig slinga håret så blev jag ännu mer nöjd.
Köpte mig en ny tröja på HM och två nya nagellack :). Som sagt så är jag i en nagelack period nu. Tänker på tjejen jag läste om som samlade på nagellack, 250 st hade hon! Dit har jag en bra bit så jag kan köpa på mig nåt lack då o då :)
Sen kom jag hem med tre nya röda ljuslyktor, fastän jag sagt att jag INTE ska köpa på mig mer lyktor då jag har så jag klarar mig och mer därtill!! Jag är hopplös, men visst är det så att vi är många som har förkärlek till något som man bara vill handla och handla????

Det har varit öppet hus på skolan ikväll och även information från syon om gymnasieutbildning. Tänk att det nu är dags för ens dotter att söka till gymnasiet! Otroligt! Hon har nu ganska klart vad hon har tänkt söka till , nu hoppas jag bara att hon kommer in,att allt blir bra. Det kommer bli bra!!

Blev en kvällsprommenad med Liva runt byn, i regn!! 17 november!! Inte är det så kul. Tänk om det ändå kunde komma lite snö till advent, bara lite..

1 kommentar: