fredag 11 november 2011

Ser fram emot..

Sett Idol ikväll och lovade mig själv att om det inte blev en viss person som fick lämna ikväll så var Idol 2011 färdigsett för min del.....Jag ser fram emot nästa fredag :).
Varit en lång dag , inte orkat göra så mycket. På för middagen var jag och Lars och släppte hundarna en kort sväng, sen följde jag och Kanaya på prommis med Ulrika och lilla Molly.Vi hann med en surr och fika stund innan det var dags för henne att hämta barnen från skolan. Trevligt, det var ett tag sedan sist..
Eftermiddagen har det mest varit ryggläge..
Men nu ser jag så fram emot morgondagen, spårkurs med Kanaya tillsammans med Sara och hennes Filippa och några till. Ska bli så jättekul!Min första spår kurs blir det.
Det har ordnat sig så bra att jag inte behöver köra själv så nu ska jag bara komma mig iväg!

Dags att lägga sig nu, blir en tidig morgon.
Trevlig helg på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar