måndag 7 november 2011

Lång dag..

Idag har det varit en sådan här dag som man gärna kan vara utan. Mycket tider att passa och telefonsamtal att ringa. Irriterad och upprörd har jag varit idag och det var ett bra tag sedan jag var det, har varit såå lugn och snäll sista tiden :). Försäkringskassan och tandvårds abonnemang, mer behöver jag inte säga!!
Har oxå varit ledsen idag, jag har nu blivit sjukskriven p.g.a mitt diskbråck. Finns inga planer på att jag skulle kunnat börja om att jobba imorgon,och jag längtar verkligen till jobbet och alla arbetskamrater. Men nu är det som det är , måste acceptera det. Ta en dag i taget.

Men ljusglimtar har det ju såklart funnits idag . Som en stillsam härlig prommis ut mot Granön med Liva och Bertnästjejerna som avslutades med kaffe och smarrig smörgås.
Sen middag med familjen på resturang Ängel och så har det ju varit så bra på tv ikväll. Fotbollsgalan!! Mycket intressant och underhållande att se.

Kanske dagen inte varit så tokig ändå..men den börjar iallafall övergå till natt och nu är det dags att krypa i säng.
Gonatt

1 kommentar:

  1. Å fy sjutton, diskbråck vet jag ju precis vad du talar om =( KRYA på dig och du jobbet står kvar när du blir frisk -jag lovar ; )
    Jodå, det krävs nästan att man ska vara frisk för att orka med att vara sjuk -när det gäller F-kassan mm.
    Finfina foton på vovvarna här på sidan =)
    ha det så gott !

    SvaraRadera