onsdag 2 november 2011

Nog så mycket!

Har just vräkt i mig en massa glass och choklad ,trodde kanske det skulle kännas bättre efteråt. Men inte det, benet värker så hemskt, nära till tårar har jag haft hela dagen och nu dessutom är jag spyfärdig av allt slisk!
Blir bara värre i benet ,men kanske är det som Lars säger att jag kanske ska ta det lite lugnare. Men det sägs ju att det är bra att gå, men det har nog blivit nog så mycket..
Idag bad jag Anna med hennes tikar följa till skogen där vi var igår och spårade. Jag tappade nämlingen Mayas koppel där och fastän jag sökte länge,länge så hittade jag det inte. Då jag vet Anna är bra på söka /hitta saker så bad jag henne hjälpa mig. Och det tog inte lång stund så hittade hon det :):)
Nu ska jag gå en sakta prommis med Maya.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar