tisdag 1 november 2011

Ganska så besvärligt!

Började dagen med en första träff med sjukgymnasten. Fick lite tips och råd om vad som är bra att göra /inte göra när man har diskbråck. Har då än inte börjat bli bättre ,tvärtom. Det är riktigt besvärligt att gå nu!Men igår hämtade jag ut en starkare medecin som jag fått utskrivet och den hjälper faktiskt bättre än den jag åt tidigare. Skönt oxå att få höra att man ska gå det man orkar. Att det smärtar är inte farligt.

På en stund ska jag träffa Sara ute i skogen :).(Jag vägrar låta detta "handikapp" hindra mig!!) Jag ska följa med och se och lära när hon lägger spår till mina lappisar. Blir kul senare idag och se hur det går. Det blir ju Mayas första spår, Kanaya har provat en gång tidigare. Igår var jag och köpte dom en spårsele:)spårlina har jag sen tidigare, så nu är vi redo.

På återseende

2 kommentarer:

  1. Trist me värken.. men himla skoj me spårning. Jag brukar spåra med först å främst Lowiz.. hon är superduktig på det, jätteskoj å se hur himla duktiga dom är.
    Ska köra mer spår med Lily och Mario me.. ska bli kul å köra med pappisen me, han är ju fenomenal på å lukta till sig allt..=) Lycka till i skogen, sköt om dej väl å så sant som de säger.. att gå å stå är bättre för ryggen, de känner jag me, har en hel del inflammationer me min svank.. usch. kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kryar på dig fort! Inte kul med värk!
    Så snygga bilder på Liva från utställningen i andra inlägget, hon börjar verkligen "växa" till sig i kroppen såå fin!! Kram/Helena

    SvaraRadera