söndag 27 november 2011

Öppet hus

Som det ser ut nu så ska dottern gå skidlinjen i Älvsbyn till hösten. Idag har det varit öppethus på gymnasiet så vi har varit på besök . Vi såg oss omkring och fick information om om de olika programmen. En mycket trevlig,lugn och trivsam skola är intrycket jag fick och chansen att komma in på det program hon vill är mycket stor. Magkänslan säger att det kommer bli kanonbra för Jenny. Visst kommer det kännas jobbigt att ha henne hemifrån hela veckor, men hon är ju inte så långt borta, tur det!!
Innan vi åkte hemåt blev det att äta pizza( suveränt goda pizzor på detta ställe), sen sprang jag in på Handplockat och köpte mig ett par nya ljuslyktor :). Nu börjar jag vara riktigt nöjd :):).

Varit och gått elljusspåret ikväll med vovvarna och husse. Skönt ute trots blåsten och riktigt bra underlag att gå på , man behövde inte gå och spänna sig hela tiden. Men visst kan det väl ändå få komma lite snö nu !!
Ska nu bara ta fram älg klövar från frysen ,känner mig riktigt peppad att lägga ut spår åt systrarna K imorrn bitti. Liva ska få bära lite fågel. En fördel när snön lyser med sin frånvaro...träningssäsongen är lång.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar