torsdag 24 november 2011

Hit och dit

Idag har jag plockat och stökat på. Prylar har flyttats hit och dit. Iår har jag kännt mig less alla saker, vill ha nytt!! Men nu är det advent i huset och i morgon när jag ser på det med pigga ögon( Har varit ytterliggare en mindre bra dag, känner mig så sliten) så ser det säkert nog fint ut. :).
Men om det ändå kunde komma lite snö så det blir lite ljusare, tycker det är så mörkt i huset. Kan vara därför inget känns bra med det jag plockar fram.

Efter middagen blev det en tripp till stan med sonen och köpa nya kläder. Disco i morgon och då är det såklart kul med något nytt att ta på sig. Han har varit på många discon men det här blir det första i stan , så det känns extra kul för honom.
Morgondagen ska jag vara ute med mina vovvar, dom har varit åtsidosatt ett par dagar men imorgon ,då är det deras dag. Och en god fredagsmiddag ska jag göra, inte tacos :), men vad skulle man ha hittat på??

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar