fredag 18 november 2011

Toppendag

Det har varit en lång dag och en mycket trevlig sådan. Efter sjukgymnasten i morse åkte jag till Älvsbyn och hälsade på min vän Eva, mycket kul att få surra på tu man hand. Blev bjuden på god lunch och innan jag åkte hem så var vi ner på "byn" och besökte inrednings butikerna. Och vad tror ni jag handlade med mig hem..jo,två ljuslyktor :)
Ikväll har vi nattgänget varit på furuborg och ätit tillsammans, så kul det var att få träffa alla igen! Nu längtar jag bara ännu mer tillbaka till jobbet! Men vi bestämde vi ska ha en pyssel och glöggkväll i december, så det blir trevligt.

Det blir upp tidigt i morgonbitti, har tänkt vara med på viltspårträffen med Kanaya. Det var så kul sist och det är bara passa på att träna nu innan snön kommer. Bara vara ute i skogen är så härligt, och fika och grilla korv. Ja ,det är halva nöjet det.
Önskar er en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar