onsdag 9 november 2011

Sol idag :)

Idag har solen lyst!! Varit så fint ute ,men se då har fröken Kristoffersson minsann inte varit ute och gått :). Men jag har gjort annat trevligt istället, varit bort på kaffet ,surrat och fått höra spännande och roliga nyheter. På förmiddagen var jag på vc och tog sista järnmedecinen, skönt att det är gjort och hoppas nu bara på att blodvärdet ska hålla sig så pass bra att jag inte behöver mer av den typen av medecinering. På fyra veckor ska det tas nya prover så få se då vad som hänt..

Ikväll ska vi träffas och träna lite lydnad med hundarna.Få se vilka vi blir, jag och sara iallfall. Kul om vi blir fler.. Så bra att vi är här i byn,annars hade jag nog varit tvungen att stå över. Inte bra att köra bil för ryggen , och nu så har jag blivit en snäll flicka och tar de värktabletter läkaren har ordinerat, vilket även gör mig lite dåsig. En stund efter jag tagit dom blir jag väldigt yr och illamåeende, men det är övergående . Hjälper dom nåt då mot värken?? Ja, kanske lite. Ska prova några dagar så här och se annars ska jag få nån annan tablett.

Nu måste jag vila en stund.
På återseende.

1 kommentar:

  1. Var är ni och tränar? Jag och Gimli kanske vill joina någon gång om vi får :))

    SvaraRadera